Prowadzenie recepcji
Pracownicy recepcji są wizytówką Twojej firmy. To dzięki nim Klient, pracownik często ma pierwszy kontakt z firmą. Uśmiech, uważne słuchanie i aktywna postawa mają ogromne znaczenie w budowaniu pozytywnego wizerunku.
Pracownicy recepcji
Profesjonalizm obsługi pracowników recepcji świadczy o poziomie postrzegania Twojej firmy przez Klientów. Dlatego też ich fachowość oraz pozytywne podejście są nieodzownym elementem ich pracy.
Chcąc uzyskać i utrzymać wysoki poziom umiejętności interpersonalnych naszych pracowników, regularnie przeprowadzamy szkolenia. Nasze zespoły stanowią odpowiednio przeszkolone osoby, które dobieramy do potrzeb naszych Klientów.
Nasi pracownicy zapewniają sprawne funkcjonowanie firmy w codziennej pracy oraz w nagłych sytuacjach wymagających szybkiego działania. Cechuje ich profesjonalny wygląd, wysoka kultura osobista, znajomość języków obcych oraz procedur bezpieczeństwa i reagowania w sytuacjach wyjątkowych.
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków osób wykonujących zadania recepcyjne każdorazowo dostosowujemy do potrzeb naszych Klientów.
Compass Group Poland w zakresie prowadzenia recepcji świadczy między innymi następujące usługi: przyjmowanie gości, zarządzanie salami konferencyjnymi, łączenie rozmów telefonicznych, dystrybucję korespondencji oraz organizację spotkań i wyjazdów służbowych.